Opgelost door POSTNL: De medewerkster werkt zonder interesse.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 391326
Gebruiker
Earthman80127
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn briefpost wordt met regelmaat in de verkeerde brievenbus gedeponeerd. Mijn buurman kwam mij gisteren voor de zoveelste keer MIJN briefpost brengen. In mijn brievenbus lag de post van mijn andere buurman. Wat erg is....gisteren kreeg ik mijn financieel overzicht en de buurman had deze brief verongeluk geopend. Deze verkeerde leveringen gebeuren altijd bij de zelfde vrouwelijk postbode.

De oplossing

De medewerkster hierop attenderen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post ontvangt die niet voor u bestemd is, en dat uw post ergens anders bezorgd wordt. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Is de post bezorgd door PostNL? Onze post is te herkennen aan een oranje streepjescode in de rechter onder hoek.
    - Voor welk adres heeft u voor het laatst post ontvangen en op welke datum was dit?
    - Op welk adres is uw post verkeerd bezorgd?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie via een privébericht. Graag informeer ik u.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gegaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Earthman80127
Datum
Uiteindelijke oplossing
Prima.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen