Opgelost door POSTNL: De medewerkster werkt zonder interesse.

Earthman80127

Mijn briefpost wordt met regelmaat in de verkeerde brievenbus gedeponeerd. Mijn buurman kwam mij gisteren voor de zoveelste keer MIJN briefpost brengen. In mijn brievenbus lag de post van mijn andere buurman. Wat erg is....gisteren kreeg ik mijn financieel overzicht en de buurman had deze brief verongeluk geopend. Deze verkeerde leveringen gebeuren altijd bij de zelfde vrouwelijk postbode.

De medewerkster hierop attenderen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post ontvangt die niet voor u bestemd is, en dat uw post ergens anders bezorgd wordt. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Is de post bezorgd door PostNL? Onze post is te herkennen aan een oranje streepjescode in de rechter onder hoek.
    - Voor welk adres heeft u voor het laatst post ontvangen en op welke datum was dit?
    - Op welk adres is uw post verkeerd bezorgd?
    - Uw e-mailadres.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie via een privébericht. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gegaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Earthman80127
Prima.