Opgelost door POSTNL: De Oranje brievenbus op de Frans Halsstraat te Zaandam wordt ge

content Opgelost
Eagle

De Oranje brievenbus (die te boek staat als 'in bedrijf') op de Frans Halsstraat te Zaandam wordt gewoon helemaal niet meer geleegd!

Dat de bus wordt geleegd en wel zo snel mogelijk!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de oranje brievenbus die niet geleegd wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te horen dat het niet geleegd wordt. Ik wil hier graag een melding over aanmaken zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer heeft u dit precies geconstateerd?
    - Welke eerstvolgende lichtingsdag staat op deze brievenbus
    -Wat voor type brievenbus is dit? (Enkele bus/Dubbele bus)
    -Is de brievenbus niet geleegd of overvol?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Eagle
    Dank voor uw snelle reactie. Volgens mij is spoedig na mijn klacht de bus (alsnog) geleegd en is wat mij betreft de klacht afgehandeld.

Eagle

Ook een klacht indienen over ?