Klacht POSTNL: De pakket is nog niet geleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 446978
Gebruiker
Gigi#1987
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket gekocht via Amazon. Dit zou geleverd worden tussen 14 en 18 Mei via PostNL, maar de pakket is nog steeds in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.

De oplossing

Informatie over deze pakket. Wat is gebeurd, waarom is stuk bij de custom, wanneer is de nieuwe levering datum.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket vanuit het buitenland. Deze is al enige tijd onderweg. Graag wilt u weten wanneer u het kunt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u het zo snel mogelijk wilt ontvangen, Echter zijn er momenteel veel vertragingen wereldwijd waardoor de bezorging en verwerking wat langer op zich laat wachten. Ik kan helaas niet zeggen wanneer u het kunt ontvangen. Ik moet u daarom vragen om het nog even af te wachten. Heeft u halverwege volgende maand nog steeds niets, neem dan contact op met de afzender. Die kan dit zo nodig verder na laten kijken via de eigen postorganisatie en voor u een gepaste oplossing zoeken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gigi#1987
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten. Als de volgende maand de pakket nog niet binnen is, dan ik moet contact zelf met de afzender.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?