Klacht POSTNL: De pakketjes worden niet tot aan mijn deur gebracht dit is al bijna een jaar zo.

Angel

Bezorging

Mijn post tot aan mijn voordeur bezorgen en niet in mijn portiek gooien.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Uw post wordt niet in de brievenbus afgeleverd?
    - uw e-mailadres;
    - zou u willen controleren of deze post door ons af is geleverd (er zou dan een PostNL stempel of oranje barcode op de envelop moeten staan)

Angel
    Mijn post wordt niet tot aan mijn voordeur bezorgt. Het wordt in de portiek op de trap gelegd. En ook wel eens bij een post nl punt wat niet op loopafstand is.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Mag ik voor de volledigheid nog weten wanneer dit voor het laatst heeft plaatsgevonden en hoelang dit al speelt? Mag ik verder nog uw e-mailadres? Het gaat zeker weten om briefpost of om pakketpost? Indien dit laatste het geval is, kunt u dan de 3S-codes meesturen waarbij dit is voorgevallen? Bij briefpost zou ik graag nog willen weten of het daadwerkelijk via ons is bezorgd. Zoals aangegeven kunt u dat herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL Port betaald logo.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Bedankt voor uw reactie. De bezorger mag u vragen naar beneden te komen. Wilt u dit niet, dan moet de bezorger het pakketje naar boven brengen. De bezorger moet uiteraard nog tot aan de voordeur komen. Hij dient het pakketje echter wel op afstand voor de deur te leggen. Mocht u willen dat de bezorger hierop aangesproken wordt door de leidinggevende, dan verneem ik dat graag.