Klacht POSTNL: De post bezorging van een regionale krant is niet up to date.

Klachtnummer
# 410193
Gebruiker
Butterfly
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als abonnee ontvang ik de dagelijkse krant, in dit geval de Leeuwarder Courant, via PostNL. Je mag verwachten dat de krant 1 dag na verschijning wordt bezorgd met dien verstande dat de krant van zaterdag pas op de dinsdag daarna wordt bezorgd. Dit is de laatste tijd vaak niet meer zo: gisteren (dinsdag) ontving ik de krant van afgelopen vrijdag en van maandag voorafgaand. Je zou verwachten dat ik de krant van zaterdag en van maandag ontvang. Vandaag (woensdag) ontvang ik de krant van zaterdag. Je zou echter verwachten dat de krant van gisteren (dinsdag) wordt bezorgd.

De oplossing

De bezorging van de krant weer op de juiste dag plaatsvindt (T + 1) en in het weekend (zaterdag) op T+3

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de krant. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - U weet zeker dat de LC in uw gebied door ons wordt bezorgd?
    - Het mailadres van u.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van de vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen, zoals aangetekende poststukken en pakketten, is het mogelijk om door middel van de geplakte barcode de zending in ons sorteerproces te volgen.

    Ik heb inmiddels uw klacht geregistreerd zodat we deze meenemen in onze analyses, daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. U ontvangt echter geen verdere reactie.

    Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?