Klacht POSTNL: De post hangt aan de buitenzijde van brievenbus

PM

De post hangt met regelmaat aan de buitenzijde helemaal uit de brievenbus terwijl de brievenbus en de poststukken/brieven een normale afmeting hebben.

Dat de post gewoon door de brievenbus gedaan word zoals het hoort.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In uw bericht heeft u aan dat onze postbezorger uw post niet goed in de brievenbus heeft gestopt, met als gevolg dat uw post uit de brievenbus gehaald kon worden. Ik kan mij voorstellen dat u dit erg vervelend vindt en wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik heb uw klacht gemeld bij de manager van de afdeling Postbezorging, deze zal de betreffende medewerker aanspreken op de gemaakte fout. Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging aan uw adres verbetert. Omdat uw klacht intern wordt besproken, ontvangt u geen verdere reactie.

Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt, laat het mij dan gerust weten.