Klacht POSTNL: De post te laat ontvangen

Klachtnummer
# 339060
Gebruiker
S. Wijnja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een brief gekregen van het ziekenhuis voor een afspraak, alleen nu kreeg ik de post 18-12-2018 en de geplande afspraak is 17-12-2018, de brief is verstuurd door het ziekenhuis op 13-12-2018! Ik vind dit niet netjes! Want dit kan echt niet

De oplossing

Excusses aan bied

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Excuses. We proberen diagnostische zendingen altijd met extra aandacht te bezorgen. Helaas is dat in uw geval mis gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.

    Ik zal uw klacht vastleggen. Ik kan echter niet achterhalen waardoor de zending is vertraagd. Het betreft namelijk een ongeregistreerde postzending zonder barcode die in ons proces niet gevolgd kan worden. U zult dus geen verdere terugkoppeling ontvangen.
    Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen