Klacht POSTNL: De post WEER niet gehad. Eerder gewoonte dan uitzondering

VijfdeZand#230

Het is weer eens zover. De post wordt weer niet bezorgd. Is echt al de 3e keer in 2 weken tijd dat er niet word bezordt, terwijl in de app wordt aangegeven dat er bezorgd moet worden. ECHT GROVE SCHANDE IS DIT. Verdienen zo gigantisch veel geld, maar fatsoenlijk hun werk doen is er niet bij. Blijkbaar zijn de luie postbodes te veel bezig met koffie drinken, in plaats van hun werk te doen. Waarom wordt de post niet bezorgd, zoals het hoort. Al doe je je werk nog zo slecht, bij post.nl geeft het helemaal niks. Buren hier hebben na 3 weken pas rouwpost gehad. Is echt SCHANDALIG. En post.nl laat niks van zich horen. Niet eens excuses. Schande. KASSA EN RADAR WORDEN WEDEROM HIERVAN OP DE HOOGTE GESTELD. Nederland moet hiervan op de hoogte zijn hoe slecht Post.nl hun werk doet.

Bezorg de post, zoals het hoort.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht over niet ontvangen post heb ik doorgestuurd naar het verantwoordelijke depot zodat de manager daar kan zien of het vaker voorkomt in uw postcode gebied en uiteraard om onze dienstverlening te verbeteren. Namens PostNL mijn welgemeende excuses voor het ongemak.