Klacht POSTNL: de post word heel vaak op het verkeerde adres bezorgd

Klachtnummer
# 321812
Gebruiker
J.G.M. van der Maat
Datum
3 reacties

Details

De klacht

de post word heel vaak op het verkeerde adres bezorgd

De oplossing

de post op het juiste adres bezorgen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer van der Maat,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u voor mij controleren of de post door PostNL bezorgd is? Dit kunt u zien aan de oranje streepjescode die onderaan de envelop staat of aan de stempel bij de postzegel.

    - Het verkeerde adres waar de post is aangekomen.

    - De datum van bezorging.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    J.G.M. van der Maat
    Datum
    - Kunt u voor mij controleren of de post door PostNL bezorgd is? Dit kunt u zien aan de oranje streepjescode die onderaan de envelop staat of aan de stempel bij de postzegel.

    de post is door Postnl bezorgd

    - Het verkeerde adres waar de post is aangekomen.

    Broekermeerdijk 29, 29B, 29C, 29E, 29G

    - De datum van bezorging.

    vooral de laatste maand aug 2018 - sep 2018

    Er zijn op de Broekermeerdijk veel nummers 29 en dit word herhaaldelijk door elkaar gehaald
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van der Maat,

    Bedankt voor uw duidelijke bericht en antwoord op de vragen. Ik heb de klacht voor u aangemaakt, het gaat dus besproken worden met de postbezorger. Ik heb daarbij aangegeven dat de bezorger goed moet kijken naar de toevoegingen, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Binnen 2 werkdagen zal het niet meer moeten gebeuren. Mijn excuses voor alle ongemak.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice