Klacht POSTNL: de post word heel vaak op het verkeerde adres bezorgd

J.G.M. van der Maat

de post word heel vaak op het verkeerde adres bezorgd

de post op het juiste adres bezorgen

Geachte meneer van der Maat,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u voor mij controleren of de post door PostNL bezorgd is? Dit kunt u zien aan de oranje streepjescode die onderaan de envelop staat of aan de stempel bij de postzegel.

- Het verkeerde adres waar de post is aangekomen.

- De datum van bezorging.

J.G.M. van der Maat

de post is door Postnl bezorgd

- Het verkeerde adres waar de post is aangekomen.

Broekermeerdijk 29, 29B, 29C, 29E, 29G

- De datum van bezorging.

vooral de laatste maand aug 2018 - sep 2018

Er zijn op de Broekermeerdijk veel nummers 29 en dit word herhaaldelijk door elkaar gehaald
    Geachte heer/mevrouw Van der Maat,

Bedankt voor uw duidelijke bericht en antwoord op de vragen. Ik heb de klacht voor u aangemaakt, het gaat dus besproken worden met de postbezorger. Ik heb daarbij aangegeven dat de bezorger goed moet kijken naar de toevoegingen, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Binnen 2 werkdagen zal het niet meer moeten gebeuren. Mijn excuses voor alle ongemak.