Opgelost door POSTNL: De postbode leest het adres steeds verkeerd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 372085
Gebruiker
Lastig 123
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bijna 2x per week wordt er bij mij post bezorgd voor iemand met het zelfde huisnummer maar van een andere straat.
Dit betekent elke keer een loopje met de post naar dat adres. Ook vraag ik me zo onderhand af of mijn eigen post misschien ook ergens anders wordt bezorgd...

De oplossing

Ik zou graag willen dat de postbezorger hierop wordt aangesproken.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u al meerdere malen post van een andere straat heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welk adres heeft u foutieve post ontvangen?

    - Stond er op deze post de melding PostNL port betaald of een streepjescode? Wie zijn de afzenders van deze post?

    - Op welke datum is dit voor het laatst voorgevallen?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Graag reageer ik op uw bericht.

    Fijn om te horen dat u geen verkeerde post meer heeft ontvangen. Mocht het in de toekomst wel voorkomen, dan horen wij dit graag van u. Dan zetten we deze klacht voor u uit.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lastig 123
Datum
Uiteindelijke oplossing
De eerstvolgende keer dat ik weer verkeerde post ontvang, moet ik alle gegevens doorsturen aan de PTT. Hopelijk is dat niet meer nodig, want ik vraag me af of deze oplossing werkt, gezien de ervaringen van anderen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen