Klacht POSTNL: De postbode levert de pakketjes af voor de deur en niet aan de klant en reageert agressief.

mesq77

Agressieve postbode

Een betere selectie doen bij het aannemen van postbodes.

Ik stond als vrouw alleen tegen twee postbodes en werd op agressieve toon benaderd. De postbodes kwamen tevens bedreigend dichtbij. Ik wees ze er slechts op dat het netter is te wachten tot iemand open heeft gedaan om een pakket aan te nemen. Het is namelijk al de zoveelste keer en soms zitten er ook waardevolle pakketten tussen. We wonen in een appartementencomplex, dus pakketten achterlaten voor de deur is alles openbaar goed maken voor iedereen die langs loopt.

Het was een onprettige ervaring en het geeft mij een gevoel van onveiligheid.

Dit probleem is bij een eerdere postbode ook gemeld. Toen is mijn telefoonnummer aan de postbode gegeven. Gelieve dit niet nogmaals te doen. Dat is namelijk schending van de AVG-wet.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat u een onaangename ervaring heeft met onze bezorgers. Dat is absoluut niet fijn en zeker niet de bedoeling. Zou u mijn kunnen vertellen hoe de situatie precies is verlopen?
    Heeft u voor mij ook uw e-mail adres?