Klacht POSTNL: De postkoets ging sneller dan TNT post

Klachtnummer
# 349368
Gebruiker
postkoets1881
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf woensdag wacht ik op een tnt postpakket. Trac & trace code bij de hand, maar pakket blijft een paar dagen in depot. Zou eindelijk zaterdag worden bezorgd, maar zaterdagochtend krijg ik melding dat pakket a.s. maandag wordt bezorgd ivm gesloten verklaring?! Onverklaarbare melding, ik woon hier al dertig jaar. Verleden week een bestelling geplaatst nij amazon.com. Moest uit Phoenix VS komen. Pakket binnen drie dag ontvangen. Dit pakket uit Amsterdam doet er bij TNT post zes dagen over. Volgens mij deed de postkoets ruim honderd jaar geleden er sneller over.

Gewenste oplossing

Bezorgen van mijn pakket en gesloten verklaring opheffen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is al enige tijd onderweg en u wilt graag uw zending ontvangen. Daarnaast was er afgelopen zaterdag een ‘gesloten verklaring’ aangegeven, terwijl u dit nooit bij ons heeft doorgegeven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie. Volgens mijn informatie is de zending inmiddels bezorgd en heeft u ook al contact gehad met onze telefonische klantenservice. Via die weg is er een verzoek uitgezet om deze ‘gesloten verklaring’ op te heffen. Dit is inmiddels gedaan en ik ga er dan ook vanuit dat het bij een volgende levering wel goed bezorgd gaat worden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen