Klacht POSTNL: De service is ondermaats.

Klachtnummer
# 623600
Gebruiker
Sander
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Door de hoge uitval van diensten bij Postnl, met name aangetekende brievenbuspakjes internationaal welke zoek raken, dreigt mijn verkoopaccount op Ebay nu als ondermaats te worden beschouwd door Ebay en mijn account loopt gevaar in het wereldwijde programma.

21,43% van mijn transakties lopen uit op een gesloten geschil zonder oplossing om deze reden op dit moment.

Ondermaats is de juiste term.

Het mag dan onfair zijn van het Ebay beleid dat ik hier dergelijke nadelige hinder extra van op mijn bordje krijg..

..Het is echter een veel te hoog percentage uitval, vandaar.. ..wederom een klacht op klachtenkompas. Ik hoop dat er meer aandacht voor dit probleem komt en Postnl er alles aan doet haar zaken weer beter op orde te krijgen.

Ik verstuur actueel GEEN brievenbuspakjes internationaal meer. Kan me niet nog meer gezeik veroorloven.

Hoogachtend,

een enorm teleurgestelde klant.

Gewenste oplossing

Gewoon wat ze beloven, post en pakketten bezorgen. Goed scannen, netjes vervoeren en bezorgen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zeer spijtig om te lezen dat de service die u verwacht niet verleend wordt. Ik snap dat u hier ontevreden over bent. Ik wil graag met u mee kijken naar de pakketten die u noemt Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Recente track & trace codes waarbij hier niet goed gegaan is;
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Sander
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    dank voor uw reactie.
    Ik ga niet verder in op de cases en zal ook geen verdere informatie verstrekken. Deze zijn opgelost na vele uren telefoneren en schrijven heen en weer met postnl.
    Ik heb deze klacht geplaatst om een steentje bij te dragen aan het krijgen van aandacht voor dit thema.
    De uitval is te hoog. De problemen in de bezorging actueel zijn te erg.
    Het is vanuit mijn kant daarnaast ook bedoeld als een soort van waarschuwing aan een ieder die dit leest.
    Of je nu particulier of zakelijk internationaal verzend, let op en doe dit het liefst verzekerd zodat je in ieder geval niet leeg uit gaat als het verdwijnt, want er verdwijnt veel actueel. Veel te veel.
    Mvg,
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw snelle reactie. Ik lees dat uw melding inmiddels is verholpen via een van onze andere kanalen. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen