Klacht POSTNL: de telefoon wordt NIET opgenomen, dus geen antwoord.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 416341
Gebruiker
Wijdebloem13
Datum
1 reactie

Details

De klacht

strafport betalen kerstkaart à € 3,64; gedaan via Ideal dd. 08-01-2020 >
een nummer vermelden? (div. keren gebeld > zeer lange wachttijden.)

De oplossing

Is via Ideal betalen niet voldoende
MOET ER EEN ONDUIDELIJK KODE NUMMER OP DE KAART VERMELD
WORDEN?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat het voor u niet duidelijk was hoe u de betaling moest voldoen.
    Graag leg ik het u uit.

    Het is noodzakelijk om de betaalcode te vermelden, anders is het voor ons onmogelijk om te achterhalen dat de door u gemaakte betaling, bij deze strafport hoort.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wijdebloem13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb € 3,64 betaald via Ideal. Daarmee heb ik aan mijn verplichting voldaan! Die code was verre van duidelijk!! Ik wist echt niet hoe ik hem moest overnemen. Ik denk soms, dat mensen tegenwoordig denken,dat de wereld een speeltuin is en hun verantwoording niet nemen. Het was een soort code blok met 9 elementen. Neemt u toch gewoon een soort nummer!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?