Opgelost door POSTNL: De zending werd zonder opgaaf van reden tegengehouden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 631568
Gebruiker
UlfgarPL
Datum
1 reactie

Details

Klacht

M'n pakket blijft hangen bij het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.
Ik zie alleen een Poolse beschrijving:

Nieudane doręczenie - zatrzymana - adresat powiadomiony
Kennelijk is de bezorging gestopt....

Ik wil graag dat m'n pakket bezorgd wordt.
Het pakket was goed geadresseerd. Ingevoerd en leesbaar telefoonnummer van de geadresseerde en postcode, stad en straat.

Gewenste oplossing

Uitvoering van de betaalde bezorgservice of terugbetaling van de kosten van het verzenden van het postpakket.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat u vraagt naar de status van uw pakket vanuit Polen. Sorry voor de onduidelijkheid, ik begrijp dat u hier graag meer over wilt weten.

    Onze bezorger trof u op 18 november 2022 helaas niet thuis aan en kon u daarom het pakket niet overhandigen. Aangezien er voor uw zending getekend moet worden, was het ook niet mogelijk om bij uw buren te bezorgen. Uw pakket is doorgestuurd naar een afhaal-locatie, waar u het kunt afhalen wanneer het u uitkomt. Als het goed is dan heeft u een afhaalbericht ontvangen waarop staat hoe u uw pakket afhaalt. Heeft u deze niet, neemt u dan een legitimatiebewijs en de verzendcode mee. Op onze website postnl.nl kunt u zien op welke afhaal-locatie uw zending is bezorgd. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen