Klacht POSTNL: defect tablet ontvangen

Klachtnummer
# 157095
Gebruiker
hannah
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een tablet bestelt via marktplaats en het is via brievenbus verstuurt de verkoper zegt dat hij werkte toen hij de tablet opstuurde hij beweert dat de tablet in de postkantoor is stuk gegaan dus wil ik graag weten of dat het geval is dat hij door de bezorger is stuk gegaan hij is nu zwart/wit heeft geen beeld en de beeldscherm is niet stuk.

De oplossing

Ik wil weten of ik mijn geld terug kan krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Ikhturin,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Het spijt mij heel erg om te horen dat u deze tablet beschadigd heeft ontvangen.

    Ik kan helaas niet voor u achterhalen of de inhoud voor of tijdens het transport beschadigd is geraakt en als deze zending als briefpost is verzonden behoort een onderzoek of schadevergoeding helaas niet tot de mogelijkheden. Deze zendingen zijn niet verzekerd en worden niet geregistreerd.

    Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?