Klacht POSTNL: Definitief manco bij pakket naar China

Verdam

20-8 een zwaar pakket naar China gestuurd. Kosten bijna 60 euro!
In de track en trace staat na 23-8 geen nieuwe informatie en de status staat nu op Definitief manco.
Het is nog aan de vroege kant maar vanwege de redelijke waarde van het pakket ben ik toch bezorgt. Misschien dat de PostNL Klantenservice kan nakijken wat er aan de hand is.
20-8-2013: Parcel picked up and in sorting process
21-8-2013: Parcel sent to country of destination
23-8-2013: Parcel received in country of destination

Duidelijk wat er precies met het pakket aan het is en of het nog bezorgt gaat worden.

Beste Verdam,Vervelend te vernemen dat een door u verzonden zending volgens de gegevens nog niet is afgeleverd.
    Helaas krijg ik ook enkel de gegevens dat het in China is aangekomen op 23 augustus, echter daarna geen nieuwe informatie. Ik stuur u alvast een navraagformulier toe, deze kunt u invullen en retourneren zodat er een navraag wordt opgestart.In de veronderstelling u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Edith
    Verdam
    Het pakket is gelukkig uiteindelijk aangekomen. Maar op de trackingcode is inderdaad nog steeds alleen zichtbaar dat het pakket definitief manco is. Dit is toch wel een vrij slechte zaak en voor verzendkosten van 60 euro mag je toch wel meer verwachten.
    Als de ontvanger kwaad wilt, had deze gewoon kunnen melden dat het pakket nooit was ontvangen en dan had ik alles moeten vergoeden...