Klacht POSTNL: Depot niet te bereiken

sad Niet opgelost
Egbertha

Pakketje naar depot gebracht waar ik niet kan komen. Op een soort industrieterrein en open van 15.00- 18.00 uur. (sinds deze week tot 21.00). Je kunt daar als je geen auto hebt, niet komen!! Ben ook nog slecht te been en afhankelijk van andere mensen. Waarom niet gewoon naar Primera in het winkelcentrum?? Hele dag open en voor velen goed te bereiken!! Pff, bijne geen brievenbussen meer, postzegels die niet meer te betalen zijn en nu dit ook nog!! Slecht bezig!! Zou fijn zijn dat jullie eens gaan denken aan mensen, die (door lichamelijke beperkingen) het niet zo breed hebben. Niet iedereen heeft een luxe auto onder hun gat. Tja, degene die deze keuzes maken waarschijnlijk wel. 👎👎👎👎👎

Na een week teruggebeld. Blijkbaar is hier niets aan te doen!! Ik word heel verdrietig, dat er beslissingen worden genomen, die voor ouderen, gehandicapten en/of arme mensen niet haalbaar zijn. Denk eens na!! En dan niet zo'n depot verder weg, op een industrieterrein plaatsen. En dan nog nauwelijks open. En zou fijn zijn dat jullie je site aanpassen: pakketje buitenland wordt dus blijkbaar niet 2x aangeboden, terwijl op jullie site staat dat pakketjes 2x aangeboden worden. Ik ben boos, verdrietig, en soms wanhopig!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bereikbaarheid van de PostNL locatie waar uw pakketten worden afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat deze locatie voor u niet handig is om te bereiken. Ik kan me voorstellen dat dit voor u niet prettig is. Uw afhaallocatie is echter gekoppeld aan uw postcode en dit kan soms betekenen dat dit niet de dichtstbijzijnde locatie is. Een afhaallocatie heeft een bepaalde capaciteit om pakketten te bewaren voor adressen en daarom moet er een verdeling worden gemaakt. Het is niet mogelijk om dit aan te passen. Ik zie dat mijn collega u hier ook uitleg over heeft gegeven, toen u bent terug gebeld.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Egbertha
Een andere locatie/winkel vinden, die makkelijker te bereiken is. En misschien de pakketjes uit het buitenland 2x aanbieden. Staat ook op hun site, dat pakketjes 2x aangeboden worden en niet 1x!! Rekening houden met de medemens, vooral omdat het bijna onmogelijk wordt om brieven (met dure postzegel) te posten én nu nog bijna onmogelijk wordt om een pakketje op te halen. Verdrietig!!