Klacht POSTNL: deur klink lam getrokken door bezorger

Klachtnummer
# 361201
Gebruiker
Marije
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanmiddag is er een pakketje gebracht, maar ik was niet op tijd bij de deur en de bezorgen heeft de deurklink er zowat uitgetrokken zodat nu de deur niet sluit en ik de deur op slot moet draaien anders loopt de deur open. Terwijl er gewoon een bel is.

De oplossing

Nieuw slot voor de deur vergoeden

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De bezorger heeft de deurklink zodanig uitgetrokken zwaardoor de deur niet goed meer sluit. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat dit is gebeurd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Ik wil dit graag naar onze onderzoeksafdeling uitzetten zodat het verder uitgezocht kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

    Ik heb een melding voor u uitgezet dat uw deur beschadigd is. Er zal binnen 5 werkdagen contact met u worden opgenomen voor een passende oplossing. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak die u hierdoor heeft ervaren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?