Klacht POSTNL: Deze bezorger is NIET meer welkom om te bezorgen aan ons, waar hij kennelijk al niet toe in staat is

Kara4

Inhoud pakket was stuk en lag aan diggelen. We hebben alles al meegemaakt dankzij deze bezorger, inhoud pakketten stuk/kapot, pakketten die zoek raken, vertraagde leveringen, De keren dat een bezorging fatsoenlijk en op tijd gebeurt is op 1 hand te tellen. Het is zo dat wij lieft niet laten bezorgen via postnl vanwege deze wanpraktijken. Vanochtend mail gehad dat mijn pakket (dit keer een verjaardagskado bedoelt voor vandaag) niet geleverd gaat worden vandaag. De webshop gaf 99% garantie, maar het verbaasde me niet dat deze flierefluiter dat zichzelf bezorger durft te noemen weer ongein veroorzaakt. Na bellen met de klantenservice begreep ik dat er een "fout bij het sorteren" plaatsvond. Nou die kennen wij al.

Het verjaardagskado svp uiterlijk vanavond nog leveren. Tot slot willen wij dat deze onkundige bezorger niet meer wordt ingehuurd voor onze bezorgingen. Wij zijn het vertrouwen in hem kwijt en zijn alles behalve tevreden met zijn manier van "werken".

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten bij u. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dat is natuurlijk geen goede zaak. Ten eerste mijn excuses dat dit zo is gegaan. Ik zie dat hier inmiddels telefonisch een melding van is gemaakt. We gaan dit uiteraard bespreken met de bezorger, ik ga ervan uit dat deze in het vervolg om een betere manier bij u levert. Mocht het onverhoopt toch nog een keer misgaan, dan hoor ik uiteraard graag van u.