Klacht POSTNL: DHL pakket geaccepteerd door POSTNL
Details
Klacht
Ik heb op 13 januari 2023 per ongeluk een DHL-pakket afgeleverd bij een Postnl shop en deze is gewoon geaccepteerd in het systeem en meegenomen. Ik heb ook een verzendbewijs van PostNL ontvangen.Via track en trace ben ik er achter gekomen dat het pakketje door PostNL is geannuleerd. Inmiddels heb ik contact opgenomen met de klantenservice van PostNL met de vraag wat er nu met het pakketje gaat gebeuren.
Zij deelde mij mede dat het pakketje staat in het sorteercentrum Ridderkerk en in afwachting zijn van de verzender wat ermee moet gebeuren.
Na talloze pogingen aan de klantenservice te hebben uitgelegd dat ik zelf de verzender ben, willen ze verder niet meedelen wat er met dit pakketje gaat gebeuren.
Inmiddels heb ik contact opgenomen naar diegene die het pakket moet ontvangen, maar zij gaan verder geen actie ondernemen omdat zij geen contract hebben met PostNL. Dus is een kastje naar de muur verhaal/Paarse krokodil.
Gewenste oplossing
Ik zou graag willen weten wat er met mijn pakketje gaat gebeuren. Hij is in het sorteercentrum Ridderkerk. Gaat het pakketje bezorgd worden? Krijg ik het thuisbezorgd? Graag zou ik goed geïnformeerd worden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.