Opgelost door POSTNL: Die gasten moeten is een keer opletten wat ze aan het doen zijn is wat een zootje.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 609994
Gebruiker
Poncho
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn dochter had wat besteld uit het buitenland. Ten 1e had ze hier mee te maken
"[17:41, 26-07-2022] Afhandelen online is 3 euro goedkoper
[17:41, 26-07-2022] En ik handel online af normaal
[17:42, 26-07-2022] Maar dat kon nu dus niet omdat ik niet eens bericht kreeg dat ik moest betalen omdat het op verkeerde adres stond
[17:42, 26-07-2022] Dus ik kreeg die optie niet in mijn app
[17:42, 26-07-2022] Dus dit koste mij een ritje naar primera en 3 euro extra". Het pakket was bijna retour gestuurd en de winkel kon het niet vinden.
Wat blijkt het adres hoorde te zijn 462 wat het bedrijf goed had vermeld alleen bij inklaring hebben ze er 492 van gemaakt en ook nog verkeerde postcode als het 492 was geweest. Sorry hoor wat een zootje ze heeft daar een hoop geld voor moeten betalen en post maakt er weer een kelere zooi van echt niet te geloven. Elke keer gaat er weer iets mis.

Gewenste oplossing

Het heeft zichzelf net op tijd op gelost voordat het pakket weer naar Japan gestuurd zou worden maar zou voortaan iedereen aanraden om heel goed op te letten. Heb het zelf gehad met batterijen nooit ontvangen ben gaan klagen bij klacht.nl of klachtenkompas weet ik niet meer en het wonder was geschied na mijn klacht kwamen de batterij zomaar opeens naar boven wat een ellende. Wat een slecht personeel.
Geboden oplossing
Ja ach heb een koffievoordeel bon gekregen van €20 helaas drinkt mijn dochter geen koffie dus kon ik er ook Tony chocolade voor bestellen dat heb ik ook gedaan voor haar, helaas wel duurder als bij de supermarkt. Het is opgelost maar zou toch liever zien dat het niet meer voorkomt deze fouten. Ze moest eigenlijk met de verstuurder contact op nemen maar die had er in dit geval niets mee te maken die had het adres correct vermeld alleen post had er in plaats van nummer 462 zoals vermeld nummer 492 van gemaakt en ja dan gaat alles fout.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat de bezorging van uw pakket niet goed is gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

    Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Wel stuur ik u namens PostNL een attentie toe.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen