Klacht POSTNL: Diefstal

Lulucosplay

Ik heb wat besteld en ik zag dat het vandaag bij PostNL is aangekomen. Ik ga dus kijken wanneer mijn pakket word geleverd. Maar gvd inklarings kosten. Terwel mijn pakket merchandise is. Kut jullie pakken altijd het grootste doos om geld af te pikken ik Will aangiften doen dit is absurd. 43,23 euro betalen en mijn pakket is 184 euro waard ik heb dat aangegeven bij de seller value van mijn pakket is 155,98
Domestic shipping fee 17,87
Agents fee 10,9
International Shipping Fee 184,75
And my second shipping fee was 76,86

Ja, inklaringskosten die ik niet ga betalen

Lulucosplay
    Nog steeds geen antwoord hallo???????
    Lulucosplay
    Gvd help dan kut bedrijf
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik u vragen om gewoon normaal met ons te communiceren en niet over te schakelen is schelden. Wanneer u een klacht indient via klachtenkompas kan het een aantal dagen duren voordat u antwoord krijgt. Mocht u sneller geholpen willen worden kunt u wenden naar onze telefonische klantenservice. De inklaringskosten worden gerekend wanneer de zending een waarde heeft die hoger is dan €22. Omdat uw zending meer waarde heeft dan €150 euro zijn de importkosten €17,50 en betaald u naast de daarop bovenop komende invoerrechten ook 21% BTW. Indien u de kosten niet betaald zal uw zending retour gestuurd worden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Lulucosplay
Aangiften want dit kan dus niet. Diefstal en onterecht betaling