Klacht POSTNL: Diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511531
Gebruiker
Lulucosplay
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb wat besteld en ik zag dat het vandaag bij PostNL is aangekomen. Ik ga dus kijken wanneer mijn pakket word geleverd. Maar gvd inklarings kosten. Terwel mijn pakket merchandise is. Kut jullie pakken altijd het grootste doos om geld af te pikken ik Will aangiften doen dit is absurd. 43,23 euro betalen en mijn pakket is 184 euro waard ik heb dat aangegeven bij de seller value van mijn pakket is 155,98
Domestic shipping fee 17,87
Agents fee 10,9
International Shipping Fee 184,75
And my second shipping fee was 76,86

De oplossing

Ja, inklaringskosten die ik niet ga betalen

3 reacties

  1. Auteur
    Lulucosplay
    Datum
    Nog steeds geen antwoord hallo???????
  2. Auteur
    Lulucosplay
    Datum
    Gvd help dan kut bedrijf
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst wil ik u vragen om gewoon normaal met ons te communiceren en niet over te schakelen is schelden. Wanneer u een klacht indient via klachtenkompas kan het een aantal dagen duren voordat u antwoord krijgt. Mocht u sneller geholpen willen worden kunt u wenden naar onze telefonische klantenservice. De inklaringskosten worden gerekend wanneer de zending een waarde heeft die hoger is dan €22. Omdat uw zending meer waarde heeft dan €150 euro zijn de importkosten €17,50 en betaald u naast de daarop bovenop komende invoerrechten ook 21% BTW. Indien u de kosten niet betaald zal uw zending retour gestuurd worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lulucosplay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangiften want dit kan dus niet. Diefstal en onterecht betaling
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen