Klacht POSTNL: Diefstal medewerker post.nl

J.P

Ik heb iets gekocht via marktplaats waarde 20 euro te goekoop om het aangetekend te versturen.paste in een envelop.De verkoper heeft het via brievenbus pakker verstuurd met track en tracé, gewicht 95 gram dit stond op de envelop.Dit was gewogen in de Primera winkel,vervolgens sticker erop en verzonden,echter krijg ik een lege envelop welke overgens rondom dicht zit zonder scheuren.waarschijnlijk is de lijmlaag iers los gegaan inhoud door post.nl medewerker gestolen en opnieuw dichtgeplakt, zie anders geen verklaring...

Restitutie van in ieder geval de verzendkosten.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Deze is leeg bij u afgeleverd. U zou graag een vergoeding zien Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u erg ontevreden bent met deze situatie. Volgens mijn informatie heeft u inmiddels ook via chat contact gehad en heeft de verzender ook een klacht ingediend.
    Aangezien het om een zending gaat zonder aanvullende dienst, heeft de verzender geen recht op een vergoeding volgens de Aanvullende dienst. Het spijt me, maar ik kan in dit geval niets voor u betekenen. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de verzender aangezien deze ervoor heeft gekozen om het op die manier te versturen. Zij kunnen het verder met u afhandelen.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

J.P
Niets!, Ik snap niet dat als je een bedrijf in handen neemt om iets te verzenden, ze niet de verantwoording nemen om het goed te verzenden, het is ook nog eens duidelijk dat het probleem bij het bedrijf zelf ligt,(medewerker heeft de inhoud gestolen) ik kan iets van 20 euro niet gaan verzenden waarbij de kosten haast net zo duur zijn.Daarom neem je voor de zekerheid track en trace....maar ook daar dekt het bedrijf zich dan in, het wordt tijd dat post.nl onderhanden word genomen.En hoop op een concurrerend bedrijf dat wel een beter betrouwbaardere dienstverlening heeft.