Klacht POSTNL: Diefstal van 20 euro

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 456265
Gebruiker
Daniel di Nicadimus
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter is op 19 mei al vijf jaar getrouwd. Op 16 mei heb ik haar een kaart gestuurd met een briefje van 20 euro voor de bloemen.
Op 18 juni kreeg ze een beschadigt envelope maar geen 20 euro.
Dat is schandalig en puur diefstal.

De oplossing

excuses aanbied en een grote bos bloemen naar mijn dochter stuurt.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw verzonden poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat balen om te horen dat uw postzending niet heel is aangekomen.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    Had u het briefje los in de kaart/envelop gedaan, of zat het vastgeplakt? Zat er een excuuskaart bij? Stuurt u mij daarnaast e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Daniel di Nicadimus
    Datum
    Ten eerste dank u voor de snelle reactie. Mijn antwoord:
    --ik had het briefje (20 euro) los in de kaart gedaan in een dichte envelop.
    --Ja ik kreeg een excuusbrief van PostNl.
    --Mijn email adres is: bachmarch21@gmail.com
    PS:
    Als u een kopie wil van mijn kaart en uw excuusbrief, stuur mij uw email adres.
    m.v.g.
    Daniel di Nicadimus
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

    Omdat briefpost niet te traceren is in ons postproces kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Wel wil ik graag een klacht voor u registreren. Helaas heb ik van op dit moment nog te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is het volledige adres van uw dochter?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw privéreactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een klacht geregistreerd over de gang van zaken. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht is gemeld bij de sorteer- en bezorgafdelingen die verantwoordelijk is voor de bezorging op het adres van uw dochter en zal met de betrokken medewerkers worden besproken. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Er zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging om herhaling te voorkomen. Ook zullen we onderzoeken of er in de betreffende gebieden meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbeteringen doorvoeren waar nodig. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daniel di Nicadimus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen