Klacht POSTNL: Diefstal van 20 euro

content Niet opgelost
Daniel di Nicadimus

Mijn dochter is op 19 mei al vijf jaar getrouwd. Op 16 mei heb ik haar een kaart gestuurd met een briefje van 20 euro voor de bloemen.
Op 18 juni kreeg ze een beschadigt envelope maar geen 20 euro.
Dat is schandalig en puur diefstal.

excuses aanbied en een grote bos bloemen naar mijn dochter stuurt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw verzonden poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat balen om te horen dat uw postzending niet heel is aangekomen.
    Had u het briefje los in de kaart/envelop gedaan, of zat het vastgeplakt? Zat er een excuuskaart bij? Stuurt u mij daarnaast e-mailadres?

Daniel di Nicadimus
    Ten eerste dank u voor de snelle reactie. Mijn antwoord:
    --ik had het briefje (20 euro) los in de kaart gedaan in een dichte envelop.
    --Ja ik kreeg een excuusbrief van PostNl.
    --Mijn email adres is: bachmarch21@gmail.com
    PS:
    Als u een kopie wil van mijn kaart en uw excuusbrief, stuur mij uw email adres.
    m.v.g.
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Omdat briefpost niet te traceren is in ons postproces kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Wel wil ik graag een klacht voor u registreren. Helaas heb ik van op dit moment nog te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is het volledige adres van uw dochter?

Geachte heer,

Bedankt voor uw privéreactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een klacht geregistreerd over de gang van zaken. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht is gemeld bij de sorteer- en bezorgafdelingen die verantwoordelijk is voor de bezorging op het adres van uw dochter en zal met de betrokken medewerkers worden besproken. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Er zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging om herhaling te voorkomen. Ook zullen we onderzoeken of er in de betreffende gebieden meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbeteringen doorvoeren waar nodig. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Daniel di Nicadimus
Nog steeds geen oplossing.