Klacht POSTNL: Diefstal van de bezorger

Marcel3

een pakket wat niet is geleverd maar post nl zegt van wel
Het gaat om nummer LZ528833365CN
Hij zou op 10-07-2018 om 15:43 afgeleverd zijn geen kaartje in de gang niets bij de buren
ik heb een klacht ingediend bij post nl er wordt niets me gedaan

gewoon me pakket hier afleveren

Geachte heer/mevrouw Mulders,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending niet is ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

Ik heb uw zending gecontroleerd maar spijtig genoeg is het pakket afgemeld op uw adres. Hierdoor kan ik helaas niet achterhalen waarom uw zending niet op dit adres is geleverd.
    Ook heb ik geen geregistreerde klacht kunnen vinden betreft deze zending, dus dit wil ik alsnog voor u doen.
    Graag laat ik dit voor u als melding uitzettend naar het betreffende depot, zodat er navraag gedaan kan worden bij de bezorger. Zou u ons hiervoor een e-mailadres willen toesturen?

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Tycho
    PostNL
    Marcel3
    Dan moet ik aangifte doen bij de politie graag zou ik willen weten welke bezorger het was voor de aangifte het is gewoon diefstal ook zal ik bij mijn volgende zending niet meer via post nl verzenden tot het is opgelost graag hoor meer van jullie mijn email adres is m.mulders@zonnetje. nl
    Geachte heer Mulders,

Uit uw berixht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor.

Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Wat ik wel voor u kan doen is een klacht registreren. U krijgt hier geen terugkoppeling van, hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren. Deze klacht heb ik dan ook reeds voor u geregistreerd.

Bram
    PostNL
    Marcel3
    toch ga ik aangifte doen van diefstal bij de politie het zijn jullie werknemers die lopen te stelen
    Geachte heer Mulders,

Bedankt voor uw bericht. U bent vrij om dit te melden bij de politie.

Wij hebben twee maal gevraagd om uw gegevens om een klacht in te kunnen dienen. Omdat u hier niet op heeft gereageerd, is het voor mij niet mogelijk om uw klacht door te geven. Wel wil ik u nogmaals excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. U heeft voor de verzending en het product betaald aan de afzender en dit maakt u de klant van de afzender. De afzender is hierdoor verantwoordelijk om u een passende oplossing aan te bieden. De afzender kan volgens de overeenkomst die is aangegaan met de buitenlandse postorganisatie contact opnemen met de eigen postorganisatie voor een passende oplossing.

Mocht u zich bedenken en nog een klacht in willen dienen, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.

Minke

Marcel3
slecht ik ben bestolen door post nl voor 53 euro ik vindt het niet Noor maal sorry laat mijn weten wie de bezorger is weten maar dat ze niet is afgeleverd maar niet bij mij maar ik heb het niet aangifte is ook moeilijke hoe moet ik dat doen nu ben ik mijn schoenen kwijt 53 euro er wordt niets meer met post nl verzonden alleen naar depot / afhaalpunt