Klacht POSTNL: Diefstal van pakketten

Hallo,
Ik heb op 20 november een pakket met Track & Trace nummer: 3SKABA689512001 naar Hilversum verstuurd.
Volgens Track & Trace is het pakket op donderdag 21 november afgegeven bij de buren op nummer 43-C.
Volgens de geadresseerde is het pakket niet afgegeven en dat kan ook niet want nummer 43-C blijkt niet te bestaan.
Tevens is het vreemd dat geadresseerde op zaterdag 23 november wederom een kaartje in de brievenbus vind met weer de vermelding dat het pakket afgegeven is op nummer 43-C (wat niet bestaat) Het lijkt mij vreemd dat 1 pakket 2 maal afgegeven wordt.
Na telefonisch de klacht doorgegeven te hebben heb ik te horen gekregen dat PostNL geen verantwoording neemt, ik vind dit schandalig i.v.m twee maal eenzelfde pakket afgeven bij de buren op een huisnummer dat niet bestaat.
Wilt u de zaak eens onderzoeken en mij zo snel mogelijk berichten.

Hoogachtend,
DS

Het pakket opsporen of de schade vergoeden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet juiste manier van bezorgen van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- heeft de geadresseerde ook navraag gedaan bij de buren
    - uw e-mailadres

Hallo,
    De geadresseerde heeft twee maal navraag gedaan bij zijn buren zonder succes.
    Mijn email adres is : dirkschip@gmail.com
    Dirk Schipper.

Hallo,
    De geadresseerde heeft zonder succes navraag gedaan bij zijn buren.
    Mijn mailadres is: dirkschip@gmail.com
    Dirk.

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend spijtig om te lezen dat het pakketje ook niet bij een andere buur ligt. Ik heb direct een klacht geregistreerd en binnen enkele werkdagen zal de leidinggevende samen met de bezorger om de tafel om dit te bespreken. Ik heb in de klacht gevraagd of de bezorger mogelijk nog weet waar het pakketje wel is afgeleverd. Ik wil je daarom vragen om komende woensdag contact met ons op te nemen, zodat mijn collega kan zien of er iets bekend is. Het is geen garantie dat de bezorger nog weet waar het pakketje geleverd is. Mocht de bezorger het niet meer weten, dan kunnen wij helaas niks mee voor u betekenen. Omdat het pakketje zonder verzekering is verzonden, kunnen wij geen officieel onderzoek starten.

D. Schipper
    Ik ben totaal ontevreden met de m.i. onbeschofte afhandeling. Pakket is niet alleen verdwenen maar volgens uw bezorger twee maal op een onbestaand huisnummer afgegeven. Ik neem toch aan dat Post NL zijn bezorgers screent en de verantwoording voor zijn personeel neemt.
    Dirk Schipper.

Bedankt voor uw reactie.

De klacht is besproken met de bezorger. Volgens de bezorger heeft hij/zij het pakket per ongeluk bezorgd op Havenstraat 43 C, 1211KG HILVERSUM. Mijn oprechte excuses hiervoor.

D. Schipper
1 en hetzelfde pakket is volgens de bezorger op een huisadres (nr. 43-C) dat niet bestaat twee maal afgegeven. Hoe gek kun je het maken en dan neemt Post NL ook nog geen enkele verantwoording.