Klacht POSTNL: diefstal

frans2806

medewerker post nl haalt post uit brievenbus en neemt die vervolgens mee , staat op film

zorgen dat mijn post terug komt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Ik wil u vragen de situatie te verduidelijken omdat het voor ons nog niet helder is wat u bedoelt; begrijp ik het goed dat de bezorger de post uit uw brievenbus haalt, of haalt de bezorger post uit de oranje brievenbus?
    - Graag ontvang ik ook uw e-mailadres zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen.

Geachte heer / mevrouw

Op 28 dec 2018 heeft een medewerker van post nl bij ons thuis een greep gedaan in onze brievenbus .
    Duidelijk is te zien dat uw medewerker poststuk/poststukken uit de brievenbus haalt.
    vermoedelijk stopt hij deze post bij het weglopen in zijn binnenzak .

Graag willen wij in contact komen met de regiomanager van Oud Geleen om met hem te overleggen hoe we dit gaan oplossen.

Bewijzen zijn aanwezig van zijn daad .

mijn emailadres is

[gegevens verwijderd door moderator]

in afwachting
    f.Willems

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik begrijp dat u graag in contact wilt komen met de regiomanager. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw gegevens heb ik een melding gemaakt over dit voorval en heb hiermee de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan over deze situatie. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Uiterlijk 21 februari zal over de verdere afhandeling van uw melding contact met u worden opgenomen. Ik wil u verzoeken dit bericht af te wachten. Graag wil ik u er nog op wijzen dat uw gegevens in een openbaar bericht zijn verstuurd waardoor uw e-mailadres openbaar op Klachtenkompas staat. Wellicht kunt u met het oog op uw privacy uw bericht aanpassen of verwijderen.

frans2806
helaas nog steeds geen oplossing voor de diefstal uit de brievenbus terwijl ons beloofd was dat er een oplossing zou komen.