Klacht POSTNL: diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349671
Gebruiker
frans2806
Datum
3 reacties

Details

De klacht

medewerker post nl haalt post uit brievenbus en neemt die vervolgens mee , staat op film

De oplossing

zorgen dat mijn post terug komt

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een postbezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Ik wil u vragen de situatie te verduidelijken omdat het voor ons nog niet helder is wat u bedoelt; begrijp ik het goed dat de bezorger de post uit uw brievenbus haalt, of haalt de bezorger post uit de oranje brievenbus?
    - Graag ontvang ik ook uw e-mailadres zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen.


    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    frans2806
    Datum
    Geachte heer / mevrouw

    Op 28 dec 2018 heeft een medewerker van post nl bij ons thuis een greep gedaan in onze brievenbus .
    Duidelijk is te zien dat uw medewerker poststuk/poststukken uit de brievenbus haalt.
    vermoedelijk stopt hij deze post bij het weglopen in zijn binnenzak .

    Graag willen wij in contact komen met de regiomanager van Oud Geleen om met hem te overleggen hoe we dit gaan oplossen.


    Bewijzen zijn aanwezig van zijn daad .


    mijn emailadres is

    [gegevens verwijderd door moderator]


    in afwachting
    f.Willems

  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik begrijp dat u graag in contact wilt komen met de regiomanager. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens heb ik een melding gemaakt over dit voorval en heb hiermee de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan over deze situatie. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Uiterlijk 21 februari zal over de verdere afhandeling van uw melding contact met u worden opgenomen. Ik wil u verzoeken dit bericht af te wachten. Graag wil ik u er nog op wijzen dat uw gegevens in een openbaar bericht zijn verstuurd waardoor uw e-mailadres openbaar op Klachtenkompas staat. Wellicht kunt u met het oog op uw privacy uw bericht aanpassen of verwijderen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
frans2806
Datum
Uiteindelijke oplossing
helaas nog steeds geen oplossing voor de diefstal uit de brievenbus terwijl ons beloofd was dat er een oplossing zou komen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen