Klacht POSTNL: digitale postzegel wordt niet afgedrukt maar wel in rekening gebracht

klaagwillo

vandaag mailde ik aan digitalepostzegel.post.nl:

als ik de dymoprinter nog niet aangezet heb, wordt er niet afgedrukt maar de gekozen zegel wordt wel in rekening gebracht. deze gang van zaken kan ik niet accepteren. ik heb er al eens eerder over geklaagd, u verkoos toen er verder niet op in te gaan. mijn standpunt is nog steeds dat u de software zo dient in te richten dat ik een waarschuwing krijg, of laten we zeggen een vriendelijk verzoek alsnog de printer aan te zetten. graag restitutie van 0,96 ct. deze klacht gaat tevens naar de consumentenbond.

zie klacht

Geachte heer/mevrouw Ouwerkerk,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over het aanvragen van de Digitale Postzegel. Ik kan me voorstellen dat u deze gang van zaken als erg vervelend heeft ervaren en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u hierover.Helaas heb ik geen inzage in deze gegevens Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met PostNL Business Service. U kunt hen bereiken via telefoonnummer 088 86 86 868 of door middel van het contactformulier op http://www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/klacht.aspx?pst=klachtenformulier_ik_wil_mailen Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet, Tamar
    klaagwillo
    het antwoord hierboven slaat niet op de klacht (zoals iedereen hier kan zien). ik heb ook van digitale postzegel een antwoord gekregen per mail, en dat sloeg al evenmin op de klacht sloeg. er zitten daar een paar robotten die gewoon een standaardoplossing in de mail gooien zonder naar de klacht te kijken. ik heb er weer op gereageerd maar antwoord is tot nu toe uitgebleven.
    Geachte heer/mevrouw Ouwerkerk,Ik vind het zeer spijtig om te vernemen, dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.Helaas kan ik u echt niet verder helpen. Wij hebben geen inzage in zakelijke diensten. Ik wil u verzoeken om hierover contact op te nemen met PostNL Zakelijk. De contactgegevens hiervoor heeft u reeds van mijn collega ontvangen. Met vriendelijke groet,Annet
    klaagwillo
    de klacht is nu juist dat post.nl zakelijk de klacht niet adequaat behandelt. ga er geen energie meer instoppen. laat ze maar lekker hun salaris opstrijken met naar mekaar doorverwijzen en ontwijkende antwoorden formuleren.