Klacht POSTNL: dit is geen goede afhandling

Klachtnummer
# 319778
Gebruiker
nannij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

had een klacht bij post nl. pakje verstuurd naar deutsland 13 euro .post nl meld 2 dagen later word op gelost zeggen ze en kijken waar het mis ging,wat komt er uit het onderzoek ,ik zou op de verkeerde site gezocht hebben, wat echt niet zo was .kon van dag 1 het pakket niet volgen .nooit en nooit meer post .nl .waardeloos

De oplossing

niks meer posten en pakket versturen via pos.nl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Crijns,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u al eerder contact hebt gehad via dit forum met PostNL.

    Ik kan mij voorstellen dat u er erg van baalt dat u niet eerder uw zendingen hebt kunnen volgen. Echter kon dit nadat ik dit voor u had uitgezocht wel. Mocht dit nog eens gebeuren, trekt u dan gerust aan de bel zodat wij u hierbij kunnen helpen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen