Klacht POSTNL: Dit is seksuele intimidatie door een medewerker in diensttijd!

Halloroos#

Tijdens een wandeling werd ik door een pakketbezorger van PostNL. erg intimiderend beledigd. 2 mannen van uw bedrijf reden mij voorbij in een busje en de bestuurder draaide zijn raam naar beneden en riep mij toe: Ik heb wel gezien dat je naar de jogger, die net voorbij liep, zijn balletjes keek in zijn strak broekje. Dit gebeurde op woensdag 29 april om ca. 13.40 uur op de Oosterdijk te Ryptsjerk.

Verantwoordelijke persoon erop aanspreken

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over bepaalde pakketbezorgers van ons. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet de bedoeling dat onze medewerkers zich op deze manier gedragen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- het kenteken van de bus waar deze bezorgers in zaten, anders wordt de juiste bezorger erg lastig te achterhalen

e-mailadres is: janenjellykoster@gmail.com
    Halloroos#
    SVP nog extra ivm achterhalen meer gegevens. E-mail adres is janenjellykoster@gmail.com

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen blijven wachten tot u alle aanvullende informatie toe stuurt. Bedankt in ieder geval al voor uw e-mailadres.

Halloroos#
    Zijn nog bezig de laatste informatie te verzamelen.
    Nog even geduld alstublieft.
    janenjellykoster@gmail.com

Halloroos#
    Na flink wat onderzoek is gebleken dat de chauffeur van de bus, welke mij op 4 mei behoorlijk heeft geïntimideerd, ook later in het dorp (Ryptsjerk) is gesignaleerd. Betreft vrijwel een kale man. Bijrijder droeg een petje. Bus heeft kenteken:
    V 051 ST
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat dit soort situaties zich in de toekomst niet meer voor zullen doen. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.