Klacht POSTNL: Dit is seksuele intimidatie door een medewerker in diensttijd!

Klachtnummer
# 441029
Gebruiker
Halloroos#
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Tijdens een wandeling werd ik door een pakketbezorger van PostNL. erg intimiderend beledigd. 2 mannen van uw bedrijf reden mij voorbij in een busje en de bestuurder draaide zijn raam naar beneden en riep mij toe: Ik heb wel gezien dat je naar de jogger, die net voorbij liep, zijn balletjes keek in zijn strak broekje. Dit gebeurde op woensdag 29 april om ca. 13.40 uur op de Oosterdijk te Ryptsjerk.

De oplossing

Verantwoordelijke persoon erop aanspreken

8 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over bepaalde pakketbezorgers van ons. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet de bedoeling dat onze medewerkers zich op deze manier gedragen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - het kenteken van de bus waar deze bezorgers in zaten, anders wordt de juiste bezorger erg lastig te achterhalen

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Halloroos#
    Datum
    e-mailadres is: janenjellykoster@gmail.com
  3. Auteur
    Halloroos#
    Datum
    SVP nog extra ivm achterhalen meer gegevens. E-mail adres is janenjellykoster@gmail.com
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Wij zullen blijven wachten tot u alle aanvullende informatie toe stuurt. Bedankt in ieder geval al voor uw e-mailadres.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    Halloroos#
    Datum
    Zijn nog bezig de laatste informatie te verzamelen.
    Nog even geduld alstublieft.
    janenjellykoster@gmail.com
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Wij zullen blijven wachten tot u alle aanvullende informatie toe stuurt. Bedankt in ieder geval al voor uw e-mailadres.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  7. Auteur
    Halloroos#
    Datum
    Na flink wat onderzoek is gebleken dat de chauffeur van de bus, welke mij op 4 mei behoorlijk heeft geïntimideerd, ook later in het dorp (Ryptsjerk) is gesignaleerd. Betreft vrijwel een kale man. Bijrijder droeg een petje. Bus heeft kenteken:
    V 051 ST
  8. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat dit soort situaties zich in de toekomst niet meer voor zullen doen. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen