Klacht POSTNL: Dit jaar zijn in 6 weken tijd al mijn brievenbuszendingen VERDWENEN. PostNL haalt schouders op.

J.M. Koolen

En weer 6 brievenbuszendingen NIET aangekomen. Of de postbus wordt leeggeroofd of er is een dief actief bij het sorteercentrum. Dit is echt niet normaal meer! PostNL behandelt elke vermissing als losstaand geval. Zo kom je er natuurlijk nooit achter wat er mis gaat. Advies: post geen post met postzegels meer in Utrecht. Dievenbende actief, al dan niet in dienst van PostNL. Overigens, die simpele sloten op de oranje brievenbussen zijn voor een kwaadwillende zo open te maken. Slot uit het jaar 0. Is dit hoe onze post “beschermd” wordt? Wat een onverschillige nalatigheid!

Doe eens ECHT onderzoek en neem je verantwoordelijkheid. Zet eens echte sloten op de oranje brievenbussen!

Geachte heer/mevrouw Koolen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting voldoet. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn oprechte excuses dat de bezorging van post op uw adres niet goed verloopt. Volgens mij informatie zijn hiervoor al meerdere klachten gemeld door u en is de onderzoeksafdeling dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer informatie bekend is nemen zij contact met u op.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

J.M. Koolen
Lees mijn klacht nou eens goed en onderneem eens actie!!!!! En zit niet te jammeren dat ik al meerdere klachten heb lopen bij jullie. Dat is niet zielig voor jullie, dat is voor mij een zeer zuree zaak! Er zijn meer dan 30 brievenbuszendingen (al de brievenbuspost die ik vanaf 31 januari gepost heb in een oranje PostNL brievenbus) NIET aangekomen. Dus alle geposte brieven zijn weg. Dit is dus geen toeval, hier is meer aan de hand. Lees dit niet als 30 losstaande gevallen maar als 30 samenhangende cases. Of kan het PostNL niets schelen? Overigens heb ik aangifte bij de politie gedaan wegens verduistering en verdenking van criminele activiteiten.