Klacht POSTNL: Dit slaat echt alles. 2 keer krijg ik een berichtje dat de bezorgen langs zou moeten komen, incl tij

Klachtnummer
# 442777
Gebruiker
RICHARD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet bezorgd volgens afspraak

De oplossing

Gewoon hun track and trace aanpassen en nazien

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket. Ik begrijp dat u de zending graag eerder had willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We streven er uiteraard altijd naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen honderd procent garantie. Het vermelde bezorgmoment is geen afspraak. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en de vele online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten. We doen ons uiterste best alle pakketten zo spoedig mogelijk af te leveren. Tot mijn spijt heeft u geen Track & Trace-code meegestuurd waardoor ik de huidige status van uw zending niet kan controleren. Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft of spoedig in ontvangst kunt nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen