Klacht POSTNL: Dit slaat echt alles. 2 keer krijg ik een berichtje dat de bezorgen langs zou moeten komen, incl tij

RICHARD

Pakket niet bezorgd volgens afspraak

Gewoon hun track and trace aanpassen en nazien

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket. Ik begrijp dat u de zending graag eerder had willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We streven er uiteraard altijd naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen honderd procent garantie. Het vermelde bezorgmoment is geen afspraak. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en de vele online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten. We doen ons uiterste best alle pakketten zo spoedig mogelijk af te leveren. Tot mijn spijt heeft u geen Track & Trace-code meegestuurd waardoor ik de huidige status van uw zending niet kan controleren. Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft of spoedig in ontvangst kunt nemen.