Opgelost door POSTNL: Diverse poststukken.

angry Opgelost
Henk Keijer

Post van donderdag 5 mei 2022 niet ontvangen ook niet op vrijdag 6 mei 2022.
Het gaat hier om een verjaardagskaart, TROS kompas en nog een blad van Amstelring;
We hebben wel een bode zien lopen maar er is bij ons niets geleverd.

Goede en juiste bezorging door gemotiveerd personeel.
Twee dagen later dan bedoeld

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Er is een kans dat de post slechts vertraagd is, wekelijks bezorgt PostNL circa 35 miljoen briefpostzendingen waarvan gelukkig zelden echt iets zoekraakt. Vanzelfsprekend is ieder poststuk dat niet (tijdig) bezorgd wordt, er één teveel.

Aangezien de post zonder barcode is verzonden, kan de status niet achterhaald worden omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Daarom is het ook niet mogelijk een onderzoek naar uw zending op te starten omdat de ervaring heeft geleerd dat dit eigenlijk nooit resultaat oplevert en wij willen geen valse hoop geven.

Wel ga ik uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling postbezorging gekoppeld aan het bezorgadres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Ook wordt deze situatie besproken met de betreffende medewerkers zodat met extra aandacht naar de postbezorging uw adres gekeken wordt.