Klacht POSTNL: Document is zoek en ik maak bezwaar tegen portokosten voor een pakje via Marktplaats

sad Niet opgelost
ANNA

Omdat ik een pakje heb via MP dat te weinig postzegels had moet ik nu 8,70 porto kosten betalen.Er zat geen afzender op.Ik heb hier een groot bezwaar tegen.Zelf heb ik een belangrijk document verstuurd(aangetekend)naar Congo en dat is na bijna 4 weken nog niet terecht.Ik wil eerst duidelijkheid over het belangrijke document voor dat ikzelf iets ga betalen wat zeker niet mijn fout is!!Ik ben al vaker benadeelt door Post.Nl.

Heel goed zoeken en anders 75 Euro terug betalen voor het document.En de 8,70 wil ik niet betalen

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief en portokosten voor een pakket dat naar u is verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Erg spijtig dat uw aangetekende brief nog niet is aangekomen in het land van bestemming. Hier staat op dit moment al een onderzoek voor uit. U krijgt voor 14 juni bericht over de uitkomst van dit onderzoek. Ik hoop dat er spoedig meer duidelijk is.

Om de situatie omtrent de portokaart te bekijken ontvang ik graag de betaalcode op de portokaart en uw e-mailadres.

ANNA
Snel mijn envelop vinden en graag kwijtschelding van porto kosten door andermans schuld!