Klacht POSTNL: Document is zoek en ik maak bezwaar tegen portokosten voor een pakje via Marktplaats

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 368019
Gebruiker
ANNA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Omdat ik een pakje heb via MP dat te weinig postzegels had moet ik nu 8,70 porto kosten betalen.Er zat geen afzender op.Ik heb hier een groot bezwaar tegen.Zelf heb ik een belangrijk document verstuurd(aangetekend)naar Congo en dat is na bijna 4 weken nog niet terecht.Ik wil eerst duidelijkheid over het belangrijke document voor dat ikzelf iets ga betalen wat zeker niet mijn fout is!!Ik ben al vaker benadeelt door Post.Nl.

De oplossing

Heel goed zoeken en anders 75 Euro terug betalen voor het document.En de 8,70 wil ik niet betalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief en portokosten voor een pakket dat naar u is verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg spijtig dat uw aangetekende brief nog niet is aangekomen in het land van bestemming. Hier staat op dit moment al een onderzoek voor uit. U krijgt voor 14 juni bericht over de uitkomst van dit onderzoek. Ik hoop dat er spoedig meer duidelijk is.

    Om de situatie omtrent de portokaart te bekijken ontvang ik graag de betaalcode op de portokaart en uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ANNA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Snel mijn envelop vinden en graag kwijtschelding van porto kosten door andermans schuld!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen