Klacht POSTNL: Document sent to Antwoordnummer missing

Klachtnummer
# 564156
Gebruiker
Mingzhi Dong
Datum
1 reactie

Details

Klacht

I sent my passport to Antwoordnummer 6040 two weeks ago, but the recipient has not received it. At the Post office, the staff did generate a barcode for this shipment: 3SLFVZ487591776

Please help check the status of this shipment.

Gewenste oplossing

Deliver the shipment as soon as possible

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden zending naar een antwoordnummer. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw melding begrijp ik dat u wilt weten wanneer uw pakket wordt bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wilt omdat u zich zorgen maakt.

    U kunt de status van een zending naar een antwoordnummer niet altijd volgen via postnl.nl omdat wij de zendingen bezorgen via een apart kanaal. Mocht de zending niet zijn ontvangen door de geadresseerde, dan kan deze zelf een onderzoek laten instellen bij PostNL. U heeft kosteloos een pakket verzonden naar het betreffende bedrijf, dat betekent ook dat de ontvanger verantwoordelijk blijft voor de zending. Wij hebben met het bedrijf de afspraak dat zij vragen over zendingen die worden gestuurd naar hun antwoordnummer zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van het betreffende bedrijf.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen