Klacht POSTNL: Dode plantjes

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 448379
Gebruiker
Maasbander
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket meerde keren bezorgen verplaats totaal vier keer en nog niets bezorgt de bestelde plantjes hebben het niet overleefd na vijf dagen geen licht en warmte en water te hebben gehad

Gewenste oplossing

Goed geholpen worden met het probleem bezorgen gaat vaker mis bij post nl bij mij
Geboden oplossing
Plantjes hebben het niet overleefd ik zal contact moeten nemen met afzender maar ik vind dat het de post schuld is na 8 dagen heb ik eindelijk m'n plantjes gekregen en gelijk in de gft bak gegooid super gedaan post nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan in de aflevering van uw pakket met plantjes. Ik begrijp dat u de zending graag eerder had willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten een dag na verzending te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen garantie. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en de vele online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten. We doen ons uiterste best alle pakketten zo spoedig mogelijk af te leveren. Volgens mijn informatie is uw zending vandaag met de bezorger mee. Ik verwacht dat het pakket nu spoedig zal worden aangeboden en hoop uiteraard dat de plantjes de reis hebben overleefd. Mocht er toch onherstelbare schade zijn ontstaan dan raad ik u aan hierover contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen