Klacht POSTNL: Doe je werk eens een keer!

keesgijs

Ik mis zoveel post en postpakket, dat is niet meer normaal. Bezorging is slecht en bezorgers onbeleefd en zijn geen van alle de Nederlandse taal machtig. Post.nl heeft nooit thuis. Gisteren ook mijn pakket niet bezorgd, vanwege nieuwjaars activiteiten in de straat. Wat een grove leugen is,de straat was tot twaalf uur s'nachts prima bereikbaar. Ook post van veertien december is niet bezorgd. Ook poststukken van erna niet .p. post.nl geeft alleen standaard antwoord of helemaal geen antwoord. Elk jaar is het kerst een terug keren evenement, je zou zeggen anticipeert hierop..maar néé hoor. Bedrijf zou weer door de overheid overgenomen moeten worden, toen ging het wel goed. Zelfs een Nederlands postbezorger zei dat het een grote kleren zooi was daar. Post.nl zegt dat het niet waar is...leugenaars!

Mijn post en pakketten een keer op tijd bezorgd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen en dat ook de postbezorging niet naar wens verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Ik zie inderdaad op 31 december een melding dat het bezorgadres onbereikbaar zou zijn. Wellicht is er een verkeerde scan gemaakt, op Oudejaarsavond is in ieder geval geen avondbezorging uitgevoerd. Mijn excuses voor de verwarrende informatie en de ontstane vertraging. Volgens mijn informatie is het pakket op 2 januari 2020 alsnog bij u afgeleverd, ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding over de postbezorging direct in behandeling te kunnen nemen en verdere actie te ondernemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Van welke afzenders mist u momenteel poststukken?
    - Wat zijn de verzenddata van deze poststukken?
    - Hebben de afzenders bevestigd dat deze poststukken via PostNL zijn verstuurd?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.