Klacht POSTNL: doe wat je beloofd en hou de klant niet aan het lijntje
Details
De klacht
Al vanaf 14 september ligt er een pakket vanuit het buitenland bij de afhandeling van post.nl. Volgens het track en trace systeem wacht men op informatie van de ontvanger, ik dus.Ik weet niet op welke informatie want ik heb geen verzoek om info ontvangen. Inmiddels heb ik al 3x kontakt gehad met de kantenservice. Iedere keer moet ik mijn gegevens weergeven en men verteld mij dat het wordt "doorgezet"naar de juiste afdeling. Echter de laatste dame die mij dit vroeg kon in haar systeem nergens terug vinden dat er iets was "doorgezet"naar de betreffende afdeling. Dus mijn vertrouwen dat het goed gaat bij Post.nl is inmiddels zeer klein.Er zitten slechts een aantal accu's voor een camera in twv ongeveer 30 euro. Pfff
De oplossing
Gewoon doen wat je zegt, zorg dat ik dat verzoek om informatie krijg zodat ik het kan geven. Zodat ik eindelijk mijn pakket kan ontvangen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.