Klacht POSTNL: doe wat je beloofd en hou de klant niet aan het lijntje

AJ-r

Al vanaf 14 september ligt er een pakket vanuit het buitenland bij de afhandeling van post.nl. Volgens het track en trace systeem wacht men op informatie van de ontvanger, ik dus.
Ik weet niet op welke informatie want ik heb geen verzoek om info ontvangen. Inmiddels heb ik al 3x kontakt gehad met de kantenservice. Iedere keer moet ik mijn gegevens weergeven en men verteld mij dat het wordt "doorgezet"naar de juiste afdeling. Echter de laatste dame die mij dit vroeg kon in haar systeem nergens terug vinden dat er iets was "doorgezet"naar de betreffende afdeling. Dus mijn vertrouwen dat het goed gaat bij Post.nl is inmiddels zeer klein.Er zitten slechts een aantal accu's voor een camera in twv ongeveer 30 euro. Pfff

Gewoon doen wat je zegt, zorg dat ik dat verzoek om informatie krijg zodat ik het kan geven. Zodat ik eindelijk mijn pakket kan ontvangen.

AJ-r
    gebeurt nog niet veel
    Geachte heer, mevrouw van Dolder,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om zo lang te moeten wachten.

Aan de hand van mijn administratie heb ik gezien dat hier een melding van is gemaakt en dat er een verzoek is uitgezet om deze brief nogmaals naar u toe te sturen. Mocht u deze tot op heden niet hebben ontvangen dan kunt u deze informatie via onze website doorgeven; https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/bericht-van-aankomst/

Annet