Klacht POSTNL: doen waar voor

casje

Aangetekend pakket al vier dagen het wachten, wat een bedrijf daar!

Doen waarvoor ze een betaalde dienst in rekening brengen; asap leveren en niet iedere dag andere smoesjes op de app verzinnen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de aflevering van uw pakket. Ik begrijp dat u de zending graag eerder had willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We streven er uiteraard naar alle pakketten een dag na verzending te bezorgen, we bieden hiervoor echter geen honderd procent garantie. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en de vele online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten. Aan de hand van uw Track en Trace-code heb ik de status gecontroleerd, uw pakket is inmiddels wel gescand in het sorteerproces, ik verwacht dat de zending nu binnen enkele dagen afgeleverd zal worden. Bij het volgen van een zending kunt u het beste de statusupdates volgen in plaats van het verwachte bezorgmoment. Wanneer het pakket gesorteerd is en de status aangeeft dat de bezorger onderweg is kunt het pakket die dag verwachten. Indien het pakket aan het einde van deze week nog niet afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor het opstarten van een onderzoek.

casje
Waardeloos standaard antwoord, geen enkele moeite gedaan. Blij dat het met DPD veel soepeler verloopt...