Klacht POSTNL: Domme suffe medewerkers met een asleiding

Klachtnummer
# 636371
Gebruiker
mbdevos
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Krijg mailtjes van wanneer en tijdvlak over wanneer ze langskomen.
Zit te wachten , nogal belangrijk om het te ontvangen.
En dan weer niets.
Komen ze alsnog weer een andere dag.
ASOclub met computernietsdoenners…….

Gewenste oplossing

De hele leiding eruit en een jonge slimme bedrijfsleiding de boel laten opfrissen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de barcode van u.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    mbdevos
    Datum
    Wat is er niet duidelijk aan:
    Krijg mailtjes van wanneer en tijdvlak over wanneer ze langskomen.
    Zit te wachten , nogal belangrijk om het te ontvangen.
    En dan weer niets houdt in : Er komt niemand
    Komen ze alsnog weer een andere dag.
    Reageer hier nu eens op met excuses en dat jullie het anders gaan aanpakken.
    Is helemaal niet moeilijk
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en informatie. Ik begrijp dat uw pakketten niet op het aangekondigde bezorgmoment afgeleverd worden en snap dat dit erg frustrerend is. Graag informeer ik u.

    Het vermelde bezorgmoment is altijd een indicatie en geen garantie. Om met u mee te kunnen kijken en zo hopelijk een oorzaak te kunnen achterhalen ontvang ik graag de Track & Trace-code van uw pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen