Klacht POSTNL: Door toedoen van PostNL schade geleden

KUUIQOUG2B

Pakketten (uit buitenland) worden onzorgvuldig afgeleverd of door toedoen van PostNL kan het niet worden opgehaald. Reeds ingediende klacht wordt niet serieus in behandeling genomen.

Financiele schadeloosstelling door PostNL

Geachte heer, mevrouw,

Spijtig om te horen dat dat niet goed is verlopen, ten eerst mijn excuses hiervoor. Ik zie dat hier inmiddels een klacht voor is aangemaakt, dit wordt dus besproken met de betrokken medewerkers dus ik verwacht dat het niet weer gebeurt. Omdat de pakketten al retour zijn naar de afzender, kan ik hier op dit moment niks meer aan doen. U kunt het beste contact houden met de afzender, die kan hier als opdrachtgever nog een melding van maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden. Hopelijk kunnen zij het in ieder geval snel weer opsturen.