Klacht POSTNL: Door toedoen van PostNL schade geleden

Klachtnummer
# 416757
Gebruiker
KUUIQOUG2B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketten (uit buitenland) worden onzorgvuldig afgeleverd of door toedoen van PostNL kan het niet worden opgehaald. Reeds ingediende klacht wordt niet serieus in behandeling genomen.

De oplossing

Financiele schadeloosstelling door PostNL

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig om te horen dat dat niet goed is verlopen, ten eerst mijn excuses hiervoor. Ik zie dat hier inmiddels een klacht voor is aangemaakt, dit wordt dus besproken met de betrokken medewerkers dus ik verwacht dat het niet weer gebeurt. Omdat de pakketten al retour zijn naar de afzender, kan ik hier op dit moment niks meer aan doen. U kunt het beste contact houden met de afzender, die kan hier als opdrachtgever nog een melding van maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden. Hopelijk kunnen zij het in ieder geval snel weer opsturen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?