Klacht POSTNL: Doordat iemand anders de postzegel vergeet op onze kaart, ga ik geen portokosten betalen.... sorry

happy Niet opgelost
Chantal Bekhuis

Ik heb een kaartje gekregen zonder postzegel erop! Het gaat mij om het principe. Ik ga dat niet betalen, omdat iemand anders mij een kaart stuurt. En er geen postzegel op doet. Daar kan ik niets aan doen!

De porto kosten ongedaan maken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het ontvangen van een portkaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is om zo'n kaart te ontvangen. Wij proberen dit soort kaarten altijd te verzenden naar de afzender van de zending, maar als zoals in uw geval er bij ons geen afzender bekend is. Dan versturen wij deze naar de ontvanger, omdat deze vaak te afzender kan achterhalen. Ik raad daarom aan om contact op te nemen met de afzender, zodat de afzender deze kosten kan betalen. Mocht deze dit niet willen betalen, neem dan even opnieuw contact met ons op. Dan gaan we voor u kijken wat we voor u kunnen regelen.

Chantal Bekhuis
Want ik ga geen contact opnemen met de afzender. Graag reactie. Mvg C. Bekhuis