Klacht POSTNL: Doordat iemand anders de postzegel vergeet op onze kaart, ga ik geen portokosten betalen.... sorry

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 422530
Gebruiker
Chantal Bekhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een kaartje gekregen zonder postzegel erop! Het gaat mij om het principe. Ik ga dat niet betalen, omdat iemand anders mij een kaart stuurt. En er geen postzegel op doet. Daar kan ik niets aan doen!

De oplossing

De porto kosten ongedaan maken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het ontvangen van een portkaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is om zo'n kaart te ontvangen. Wij proberen dit soort kaarten altijd te verzenden naar de afzender van de zending, maar als zoals in uw geval er bij ons geen afzender bekend is. Dan versturen wij deze naar de ontvanger, omdat deze vaak te afzender kan achterhalen. Ik raad daarom aan om contact op te nemen met de afzender, zodat de afzender deze kosten kan betalen. Mocht deze dit niet willen betalen, neem dan even opnieuw contact met ons op. Dan gaan we voor u kijken wat we voor u kunnen regelen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chantal Bekhuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Want ik ga geen contact opnemen met de afzender. Graag reactie. Mvg C. Bekhuis
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen