Ik heb twee keer belangrijke voedingspakketten voor mijn zoontje gemist, doordat de bezorger buiten de bezorgtijden kwam. Dit was op vrijdag en zaterdag waardoor de sondevoeding ook niet opgehaald kon worden!!! Mijn zoontje heeft hierdoor 2 dagen voeding gemist, een medisch drama!!!
De oplossing
Iemand telefonisch kunnen benaderen, ook op zaterdag!!!
2 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte mevrouw Mulkens,
wat ontzettend vervelend dat u de pakketbezorger tweemaal hebt gemist. De gegeven tijdvakken zijn echter slechts een indicatie. De pakketbezorgers zijn afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of wijzigingen op de route, waardoor de mogelijkheid bestaat dat zij soms eerder of later dan het weergegeven tijdvak bij u zijn. Daarbij zijn tijdvakken gebaseerd op een gemiddelde van oude aflevertijdstippen. Dit kan dus soms spijtig genoeg iets afwijken. Op zaterdagen zijn wij bereikbaar op twitter, facebook en chat. Op social media streven wij ernaar binnen een uur te reageren.
Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet, Alie
Auteur
Bianca
Datum
Ik heb voldoende informatie gekregen en ik ben voldoende geinformeerd door POSTNL
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Bianca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.