Opgelost door POSTNL: doorgeven van verkeerde bezorgtijden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173954
Gebruiker
Bianca
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee keer belangrijke voedingspakketten voor mijn zoontje gemist, doordat de bezorger buiten de bezorgtijden kwam. Dit was op vrijdag en zaterdag waardoor de sondevoeding ook niet opgehaald kon worden!!!
Mijn zoontje heeft hierdoor 2 dagen voeding gemist, een medisch drama!!!

De oplossing

Iemand telefonisch kunnen benaderen, ook op zaterdag!!!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Mulkens,

    wat ontzettend vervelend dat u de pakketbezorger tweemaal hebt gemist.
    De gegeven tijdvakken zijn echter slechts een indicatie.
    De pakketbezorgers zijn afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of wijzigingen op de route, waardoor de mogelijkheid bestaat dat zij soms eerder of later dan het weergegeven tijdvak bij u zijn. Daarbij zijn tijdvakken gebaseerd op een gemiddelde van oude aflevertijdstippen. Dit kan dus soms spijtig genoeg iets afwijken. Op zaterdagen zijn wij bereikbaar op twitter, facebook en chat. Op social media streven wij ernaar binnen een uur te reageren.

    Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Alie
  2. Auteur
    Bianca
    Datum
    Ik heb voldoende informatie gekregen en ik ben voldoende geinformeerd door POSTNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bianca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen