Klacht POSTNL: doorzendservice slecht

doorzendservice POSTNL

De doorzendservice is 1 grote chaos. Gaat helemaal fout. In 1e instantie toch op oud adres geleverd. Nu zenden ze onze post door + post van nieuwe bewoner (achternaam scheelt 1 letter). Echt super slecht
Reeds diverse keren moeten bellen. Nee mevrouw, het staat toch echt goed in het systeem. Heb ik niks aan het gaat evengoed fout. En hiervoor betaal je veel geld.
Grote afrader!!! Nu gaan we verhuizen naar ons nieuwe adres. Ik hou mn hart vast met de doorzendservice weer.

Geldelijke tegemoetkoming voor de slechte service

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de post die wordt bezorgd via de doorzendservice. Al meerder malen is de post niet goed doorgestuurd en ontvangt u tevens de post van de nieuwe bewoner. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De service hoort natuurlijk wel goed te gaan. Ik wil graag voor u nakijken wat ik hierin kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is het ordernummer van de service?
    - Welke post wordt er niet doorgestuurd. Om welke afzenders gaat dit? Gaat het zeker weten om post dat via PostNL is verzonden? Dat kunt u eventueel herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL Port betaald logo.
    - Vanaf wanneer speelt dit al en wanneer was het voor het laatst mis gegaan?
    - Wat is de naam van de nieuwe bewoners?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.