Opgelost door POSTNL: Douane doet lang over controle van een pakketje uit buitenland!!

sad Opgelost
Simon

Douane doet lang over controle van een pakketje uit buitenland!!

Ik heb meerdere malen gebel om te vragen waar mijn pakket blijft, ik heb zelfs bva formulier gevuld met alle gegevens erbij, en nog steeds niets vernomen!

Graag mijn pakket zsm bezorgen.
Beste Postnl, Hartelijk dank voor het uitzoeken, fijn dat ik nu weet wat de status is dat maakt een hoop goed. Zodra ik mijn pakket ontvangen heb zal ik dit ook vermelden in dit form. ================ Vandaag kon ik mijn pakket ophalen bij afhaalpunt , eindelijk, ben er blij mee. Echter wat er niet klopt is het telefonisch advies die ik gekregen heb van klantenservice postnl om bva formulier online in te vullen ivm ontbrekende gegevens. Dat advies was dus onnodig omdat ik zag bij het ophalen dat alle gegevens netjes op het pakket stonden vermeld door de afzender!!! Myn adresgegevens de inhoud en de kosten waren allemaal vermeld op het pakket. Dus hoezo gegevens ontbreken?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakketje uit het buitenland. Deze is al enige tijd onderweg en u zou het graag willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u zo snel mogelijk het pakket wil ontvangen. Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending vandaag is vrijgegeven door de douane. Vaak duurt het dan nog 2-4 werkdagen voordat het pakket wordt geleverd. Ik ga er dan ook vanuit dat ze zending in de loop van volgende week bezorgd wordt.