Klacht POSTNL: Douane-inklaring duurt lang

Klachtnummer
# 405410
Gebruiker
Inge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij aliexpress 2 knuffels besteld die bedoeld zijn voor 5 december. Nu staat er al een week als status 'in land van bestemming in afwachting douane-inklaring'. Hoe lang duurt dit meestal en kan ik het proces versnellen? Mvg Inge

De oplossing

Proberen te regelen dat het pakketje snel opgeklaard wordt zodat het in de zak kan op 5 december!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. U bent benieuwd naar wat u kunt doen om het verwerkingsproces en bezorgproces te versnellen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas is uw pakket (nog) niet bekend in de interne systemen van PostNL. Dat kan betekenen dat uw pakket (nog) niet in Nederland is of (nog) niet aan PostNL is overgedragen. Op dit moment kan ik u dan ook niet van meer informatie voorzien. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. Mogelijk kan de afzender nog iets voor u betekenen bij de postorganisatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen