Klacht POSTNL: Douane pakketje vasthouden

Klachtnummer
# 389085
Gebruiker
Luuk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb oortjes besteld die op echte airpods lijken 1:1 en er staat dat hij wordt vastgehouden door de douane Hoelang moet ik nog wachten en is dat verboden heb het besteld bij allieexpress

De oplossing

Uitzoeken of dat ook zo is en het mij uitleggen en regelen dat het niet meer gebeurt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar dat deze wordt vastgehouden door de douane. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de code voor u gecontroleerd, maar op dit moment kan ik nog niets vinden op de code. Dit betekent dat het pakket nog niet in Nederland is aangekomen of nog niet door ons is verwerkt. Zodra het pakket wel in Nederland is aangekomen en verwerkt is, moet u via deze website: www.internationalparceltracking.com alle informatie over de bezorging kunnen achterhalen. Ik raad u aan om deze website in de gaten te houden. Mocht uw pakket al langer dan een maand geleden verzonden zijn, dan adviseer ik u om hierover contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?