Klacht POSTNL: downloaden van verzendlabels lukt niet ook het restitutieformulier is niet te downloaden

Goedemiddag,

Tot twee keer toe geprobeerd een pakket te verzenden via de online status.
Tweemaal 6,50 afgeschreven van mijn rekening en beide keren een orderbevestiging ontvangen met ordernummers YP61WP2 en DA56GL9 echter de labels werden niet gedownload...heb vervolgens het pakket contant voldaan hier bij het postkantoor.
Heb alle stukken voorhanden mocht het nodig zijn.
Wil graag restitutie aanvragen voor beide pogingen het online te verzenden echter het restitutieformulier is ook niet te downloaden. Vervelend allemaal en veel ergernis.
Graag uw reactie en eventuele oplossing.

Vriendelijke groet,
Bea Naafs

Restitutie

Geachte mevrouw Naafs,Het is erg vreemd dat de labels niet gingen downloaden. Heeft u het ook in een andere internetbrowser geprobeerd? Overigens is het mogelijk het restitutieformulier te downloaden van onze site door in het zoek vakje bij onze digitale medewerker Noor het woord 'restitutie' in te typen. Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Jens
    Klantenservice PostNL
    Bea
    Geachte heer Jens,Wilt u zo vriendelijk zijn het restitutieformulier naar mijn mailadres te zenden....wel zo makkelijk.. anders wordt het zo'n onnodig ja en nee spelletje.....en nee het lukte niet de labels te downloaden en wederom niet het restitutieformulier te downloaden....anders had ik uiteraard hier niet gestaan. Ik wil graag zo snel mogelijk mijn gemaakte kosten van 13 euro retour ontvangen.Vriendelijke groet,
    Geachte mevrouw Naafs,
    Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Helaas kan ik u het restitutie formulier niet toesturen per email. U kunt het formulier downloaden op onze website. Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Bea
    Downloaden lukt niet...hij geeft telkens een foutmelding!
    Waarschijnlijk is het teveel moeite mij het formulier per email of post te sturen. Vreemd dat bij DHL wel alles te downloaden is.....dus aan mijn smartphone ligt het niet alsmede aan de internet provider.
    Wederom bewijst Post.nl geen energie te willen steken in de tevredenheid van zijn klanten en blijft gemakzuchtig in zijn of haar houding.Mijn 13 euro zal wel op de grote hoop verdwijnen!!!
    Geachte mevrouw Naafs,Het is zeker geen onwil om u te helpen, we helpen juist graag. Omdat dit niet een website is van PostNL kunnen we u helaas niet mailen omdat we via deze externe site uw vraag moeten beantwoorden. U kunt ook contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. U heeft alle recht om uw kosten terug te krijgen, dit kan door het (online) formulier in te vullen. Dit is de link waar u terecht kunt: http://www.postnl.nl/Images/Restitutieformulier-Online-Verzendservice-PostNL_tcm10-17465.pdf Als dit niet werkt kunt u hem bij Noor aanvragen: https://onlineverzendservice.postnl.nl/Home/CustomerServiceEn anders kunt u contact opnemen via onze eigen klantenservice (contactformulier/ Twitter/ Facebook) en zullen we het u via een bijlage toesturen.Heeft u de mogelijk op uw computer om een PDF bestand te openen? Dit is wel nodig. U kunt daarna het formulier sturen naar onlinerestitutie@postnl.nlOpent de PDF niet? Sla met de rechtermuisknop het document op uw persoonlijke computer op. Ik hoop dat u begrijp dat we wel degelijk willen helpen! Hiermee heb ik in ieder geval gedaan wat ik op dit moment, op deze website, voor u kan betekenen.Met vriendelijke groet,
    Anne