Klacht POSTNL: dozen zomaar op de oprit zetten zonder aan te bellen

Klachtnummer
# 458924
Gebruiker
Grietha Pietersma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

tot op heden worden alle pakketen zo klakkeloos op de oprit gegooid of neer gezet en de dozen zijn beschadigd geen briefje helemaal niks ter wel we thuis zijn. ik vind dit niet netjes gaat om dozen zoals service wat op de heg word neer gezet doos met garen als het regent word het nat is het niet meer bruikbaar. wat doen we hier aan want dit gebeurt dis nu elke keer weer met kleding met garen met service met motorische onderdelen wat niet nat mag worden
ik ben er best pist over hoe hier me om word gegaan

De oplossing

dat dit nu eens ophoud want dit is niet de eerste klacht
ga er een beetje vriendelijk mee om wij gaan ook zo niet met de spullen om van een ander

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed verloopt. U geeft aan dat pakketten op de oprit of op de heg neergezet worden en beschadigd raken. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken op deze manier van bezorgen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace-code van een recent pakket dat op de oprit of ergens anders onbeheerd achtergelaten is?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Fijn dat u de code toch nog heeft gevonden. Mijn excuses voor het feit dat dit pakket zomaar onbeheerd is achtergelaten. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur en zal passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?